Doprava a platba

Doba odeslání je obvykle do týdne, v jiných případech Vás budeme informovat.
Při nákupu nad 5000,- s DPH doprava zdarma. 

 

Českou Poštou

Přepravní službou PPL

Pozn.: Přepravní služba Vás bude předem telefonicky kontaktovat pro domluvení doby dodání. Na požádání poskytneme číslo balíku (stačí napsat do poznámky u objednávky). S tímto číslem máte možnost sledovat balík na www.ppl.cz, případně kontaktovat přepravce. O odeslání zásilky informujeme mailem.

 

Zboží je též možné vyzvednout 
ve skladu v Kostelci nad Labem (T. G. Masaryka 659) - nutno domluvit předem dobu vyzvednutí.Služba je zdarma.
 

Jak reklamovat poškozenou zásilku?

Při převzetí zásilky je potřeba pečlivě prohlédnout oba l a každé mírné poškození nechat zaznamenat řidičem do přepravního protokolu. Při výraznějším poškození obalu, kdy je možno se obávat poškození obsahu, máte právo zásilku nepřijmout. Avšak i při nepoškozeném obalu se může stát, že zboží vybalíte poškozené přepravou. V tom případě máte lhůtu tří dnů k oznámení poškození (na pozdější oznámení přepravce nebere zřetel!). Doporučujeme vše pečlivě vyfotografovat a fotky nám ihned zaslat. Zboží je nutno zachovat i s přepravním obalem, na který se přijede podívat inspektor přepravní služby k posouzení škody.

Používá se opensource systém OpenCart CZ překlad mival
G-elektro © 2018